
Ketidakpuasan Hati
Sedang aku leka dengan keseronokan kehebatan “potong”, terdapat juga segelintir di antara pelanggan P1 Wimax yang berasa benci dan marah dengan perkhidmatan mereka. Bagi mereka, iklan “potong” yang bersepah-sepah disiarkan di kaca televisyen, radio dan akhbar hanyalah tipu dusta belaka.
Berikut merupakan di antara rungutan daripada pelanggan-pelanggan P1 Wimax yang kecewa dengan perkhidmatan yang diberikan,
takyah laa register P1 Wimax ni , mcm taik servis , buat rugi duit saja , support teruk , servis mcm haram … awal2 aje ok pas tu buang duit …
Tidak cukup dengan itu,
service P1 sekarang teruk….. asyik disconect aje…. tu aku pakai outdoor modem…. kalau indoor lagilah hampeh
aku rasa iklan potong now to bukan potong streamyx tapi potong P1…
maxis broadband aku pun lagi laju dari p1 1.2Mbps aku nie…
P1 SUCKKKKKKK
Ada juga yang berkata,
Kesimpulannya biasa le kalau benda2 baru ni mmg ada kelemahannya. bagi peluang lepas ni mesti ok servisnya. RM 100 sebulan untuk kelajuan 4G ok apa??google “wimax suck”
then u can see many comment on wimax…
my experience on wimax?
p1 Wimax totally crap…
poor connection…poor customer service..


No comments:
Post a Comment