Blog Skin

Saturday, April 17, 2010

P1 Wimax. Realiti atau Fantasi

disebabkan aku nak skype dengan wife aku kat UK tu, menyebabkan aku beralih kepada P1 Wimax. Kalau setakat pakai broadband Digi ke Celcom ke yang RM 50 - RM 70 sebulan tu memang akan mencabar tahap kesabaran. Pakej P1 Wimax yang aku langgan dengan bandwidth sebanyak 20GB sebulan bagi aku sudah cukup memadai. Setakat ini aku berasa puas hati dengan P1 Wimax.

Ketidakpuasan Hati

Sedang aku leka dengan keseronokan kehebatan “potong”, terdapat juga segelintir di antara pelanggan P1 Wimax yang berasa benci dan marah dengan perkhidmatan mereka. Bagi mereka, iklan “potong” yang bersepah-sepah disiarkan di kaca televisyen, radio dan akhbar hanyalah tipu dusta belaka.

Berikut merupakan di antara rungutan daripada pelanggan-pelanggan P1 Wimax yang kecewa dengan perkhidmatan yang diberikan,

takyah laa register P1 Wimax ni , mcm taik servis , buat rugi duit saja , support teruk , servis mcm haram … awal2 aje ok pas tu buang duit …

Tidak cukup dengan itu,

service P1 sekarang teruk….. asyik disconect aje…. tu aku pakai outdoor modem…. kalau indoor lagilah hampeh

aku rasa iklan potong now to bukan potong streamyx tapi potong P1…

maxis broadband aku pun lagi laju dari p1 1.2Mbps aku nie…

P1 SUCKKKKKKK

Ada juga yang berkata,

google “wimax suck”
then u can see many comment on wimax…
my experience on wimax?
p1 Wimax totally crap…
poor connection…poor customer service..

Kesimpulannya biasa le kalau benda2 baru ni mmg ada kelemahannya. bagi peluang lepas ni mesti ok servisnya. RM 100 sebulan untuk kelajuan 4G ok apa??

No comments:

Post a Comment